Mocowania i innowacyjne rozwiązania w CELO dla profesjonalistów
Mocowania i innowacyjne rozwiązania w CELO dla profesjonalistów
At CELO, our people drive our success and sustainability. As a family-owned business, we are deeply committed to fostering a supportive, safe, and inclusive workplace where every employee can grow, thrive, and contribute their best. This commitment forms the second pillar of our ESG strategy, ensuring that our culture, policies, and operations reflect care, respect, and opportunity for all.
W CELO to nasi ludzie są motorem napędowym naszego sukcesu i zrównoważonego rozwoju. Jako firma rodzinna jesteśmy głęboko zaangażowani w tworzenie wspierającego, bezpiecznego i inkluzywnego miejsca pracy, gdzie każdy pracownik może się rozwijać, dobrze prosperować i wnosić swój najlepszy wkład.
To zobowiązanie stanowi drugi filar naszej strategii ESG, zapewniając, że nasza kultura, polityki i działania odzwierciedlają troskę, szacunek oraz stwarzają możliwości dla wszystkich.
Nasze podejście do odpowiedzialności społecznej
Skupiamy nasze wysiłki na dwóch kluczowych obszarach:
• Budujemy kulturę, która stawia na pierwszym miejscu zdrowie i bezpieczeństwo: czynimy z bezpieczeństwa i dobrostanu naszych pracowników najwyższy priorytet w każdej lokalizacji i procesie.
• Wzmacnianie naszych pracowników: inwestujemy w zaangażowanie, rozwój, różnorodność i integrację naszej kadry na całym świecie.
Establish a Global Preventative Health & Safety Culture (by Q3 2026):
We aim to standardize our Health & Safety management system across all locations by introducing global KPIs, expanding risk assessments, and ensuring consistent guidelines, training, and communication. We are also pursuing ISO 45001 certification through the implementation of a robust Occupational Health and Safety Management System. Progress will be tracked through employee acknowledgment of guidelines, workforce coverage, and the reporting index of observations and near misses.
Incident Detection, Response & Monitoring (by Q1 2026):
Establish and monitor global health & safety KPIs to identify high-risk areas and establish reduction targets for the number of incidents—covering accidents and occupational diseases —disaggregated by sex, and track the frequency and severity rates of accidents.
Support & Monitor Employee Engagement & Professional Development (by Q2 2026):
All employees are integrated into the Dathum feedback system; regular satisfaction surveys track well-being and psychological safety. Global performance evaluations elevate employee skills, satisfaction, and motivation.
KPIs:
• Rate of satisfaction survey participation
• Selected results of satisfaction survey
• Coverage of global performance review plans
• Training hours by professional category
Formalize Global Diversity & Equality Policies (by Q2 2026):
Unified equality policies and KPIs will be launched group-wide. Strategic communications support implementation, and corrective measures to address gaps. Harassment prevention and diversity initiatives extended to all sites.
KPIs:
• Employees covered by Equality Plan
• Acceptance and understanding of equality policies
• Gender pay gap monitoring
• Coverage of moral harassment and sexual harassment protocol measures
• Inclusion policies (disability, LGBTQ+) coverage
At CELO, we believe caring for our people means investing in safety, growth, and belonging—today and every day.
If you have any questions about our social initiatives, contact our ESG team at: esg@celo.com