CELO PRZEDSTAWIA SWOJĄ NOWĄ MARKĘ

Data utworzenia: 1970-01-01 | Data aktualizacji: 2024-07-27

APOLO jeden z liderów w produktach instalacyjnych,  Apolo MEA specjalista od zamocowań oraz wiodący producent śrub CELO spotykają się pod wspólną marką, aby wzmocnić swój międzynarodowy rozwój w branży budowlanej, a dokładniej w zakresie profesjonalnego montażu. Dzięki tej fuzji dystrybutorzy, instalatorzy i dostawcy korzystają z jednej marki, która usprawnia wyszukiwanie produktów tej samej kategorii zarówno w sklepach, jak i cyfrowych wyszukiwarkach, na rynkach krajowych i międzynarodowych ... upraszczając komunikację i wzbogacając doświadczenie z produktami CELO.

Celofixings logo

CELO, Apolo i Apolo MEA są teraz silniejsze. Wspólnie pod nową marką CELO Fixings dzielimy się wartościami i celami na rzecz większej internacjonalizacji, większej bliskości z klientami i większego wykorzystania narzędzi cyfrowych. Nowa marka jest nowoczesna, oferując łatwą wizualizację, przejrzystość wzornictwa i silny przekaz.

CELO wie, że małe rzeczy sprawiają, że nasz świat działa, od największych budynków po najmniejsze zamocowania, od najprostszych do najbardziej wyrafinowanych. Nasz świat składa się z małych elementów, które razem są częścią czegoś większego.

CELO wie, jakie jest jego znaczenie, dlatego też jako specjaliści dbamy o każdy element, od projektu po montaż, zapewniając najnowszą technologię i wprowadzając innowacje, aby robić to lepiej każdego dnia.

Rzeczywiście, ta przełomowa nowa grafika stworzyła podstawę dla zupełnie nowego korporacyjnego wideo prezentującego CELO jako globalną i innowacyjną firmę, odzwierciedlającą naszą zdolność do pracy, zwracając uwagę na szczegóły, aby zapewnić naszym klientom najlepsze wrażenia na wszystkich rynkach, na których działamy.

Small Things Matter, a przede wszystkim jako metafora „dbania o wszystko, co robimy”, symbolizując nasze nowe moto firmy i ogólną filozofię. Ta koncepcja jest kluczem do przyszłości CELO, ponieważ dokonujemy dalszych ruchów na nowe rynki międzynarodowe, nie tylko z zespołami sprzedażowymi, ale także poprzez otwieranie nowych obiektów do bezpośredniego zaopatrywania tych rynków i rozwijanie silnych lokalnych partnerstw w zakresie dystrybucji.

Mimo wszystkich wymienionych powyżej wartości CELO jest dumne z wprowadzenia swojej nowej marki:

Nasza nowa tożsamość marki korporacyjnej będzie wykorzystywana w różnych materiałach, narzędziach komunikacji i promocji zarówno w Internecie, jak i poza nim, reprezentując tożsamość CELO od świata cyfrowego po tradycyjne media, takie jak oficjalne dokumenty, targi, promocje, narzędzia wsparcia sprzedaży.

Od samego początku projektowanie innowacyjnych produktów i usług, które skracają czas i koszty instalacji, było głównym czynnikiem napędzającym CELO. To właśnie pomogło nam podjąć odważne decyzje strategiczne zorientowane na klienta, co uczyniło nas przełomowymi, a teraz uczyniło nas liderami Global Fasteners. Dzisiaj, dzięki naszej nowej tożsamości marki, w CELO podnosimy poprzeczkę o krok wyżej, wyznaczając nowy rozdział w naszej historii.

Marketing CELO

marketing-spain@celo.com